fredag 3. januar 2014

GOTT NYTT ÅR

Hoppas julhelgen varit trevlig och att ni njutit riktigt mycket! :)

Jag har som ni säkert förstår haft en liten paus från att skriva om träningen och mina mål. Vissa saker i livet måste man bara hålla för sig själv. Så enkelt är det!

Men nu är jag tillbaka och gissa om det ska bli kul.

Jag hade väll inte varit Camilla om jag inte hade något fullständigt galet jag skulle ha hittat på.
Så det har jag!

Jag är inte så förtjust i att åka skidor och gå/jogga i skogen är ju så absolut inte min grej. Cykla är ju däremot väldigt roligt, så en av tre är ju inte så illa! Eller?

MEN så tänker jag att varför inte bara lära sig tycka om det. Jag tyckte inte om att cykla första gången heller och nu älskar jag det. Kanske så kan jag lära mig att tycka om något nytt.

SÅ!!!

Skidåkning + Gå/Jogga + Cykla måste väll bli Trippel´n det?!
(sitter här och är ganska nöjd, läs lättad, över att man kan göra den i motionsklassen)

Ska förklara med bilder så blir det enklare att förstå hur jag hade det dom första dagarna efter beslutet!

 

Så här såg det ut där jag satt och funderade på att så jobbigt kunde det ju inte vara att göra Trippel`n.
(Nyårsafton 2013/2014)


















1/1-2014 Dag 1!
Då var träningen igång och Asgeir har det stora ansvaret att vara tränare och "hjelperytter"!
Hoppas han vet vad har ger sig in på!!!
STACKAR´N!!!











Dag 2!
Hur långt sa du det var?!
Vad har jag gjort nu.................















Dag 2 Snabbkurs i vallning......
Så bara tittar ni på bilden ovanför här så ser ni hur mycket jag förstod av det!
 
 
Så nu mina vänner kan ni bara önska mig lycka till så ska jag hålla er uppdaterad!
:D
 
//Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar