fredag 10. januar 2014


-Kära mjuka fina fylliga kropp, jag stoppar in dig i alldeles för små träningskläder, drar dig med ut i diverse väder där jag placerar dig på två smala, förbannat smala, "plastbitar" även så kallade skidor och låser fast dig i två rännor på marken och ber dig ta mig framåt med en minimal (och jag menar minimal) hjälp från armarna. Härifrån så ska jag då se till att pulsklockan inte sprängs av den maximerade pulsen som uppstår i dig när jag tror att jag ska bli den nya Therese Johaug och börjar träningspasset 100% för att sedan bli förvånad när jag inte kan öka ute i spåret. Jag försöker även att inte se ut som att vi ska ut på en flygtur när jag kommer susande ned backarna med armarna viftande åt alla håll och den där blicken som skriker panik.
Så när du kanske tror att nu måste vi väll vara färdiga med denna charad, då vänder vi och göra om turen tillbaka till start/bilen!

Och allt detta, för ditt eget bästa!




Belöning Nr: 1

 

Belöning Nr: 2

-Camilla Marie




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar